Διάφορα

  ΛΙΜΠΕΡΟ ΒΟΛΕΙ  LIBERO  VOLLEY

LIBERO VOLLEY🇬🇷 Ειδήσεις,Αγώνες,Αποτελέσματα,Βαθμολογίες

Δυο ημέρες πριν τις εκλογές. Τάσος Πασπάλας: "Μα αν γίνω ίδιος, σε τι θα διαφέρω";


Φίλες και φίλοι του Βόλεϊ,
Βρισκόμαστε δύο μέρες πριν τις εκλογές και αναγκάζομαι να επικοινωνήσω μαζί σας, για κάτι το οποίο ήθελα να αποφύγω.
Μετά τις δηλώσεις μου για το πραγματικό χρέος -με τις οποίες, εσχάτως, ήρθε και ευθυγραμμίστηκε και ο νυν πρόεδρος -, και μέσα από τις τελευταίες τηλεοπτικές μου συνεντεύξεις στην ΕΡΤ3, στο STAR Κεντρικής Ελλάδας και στην Δέλτα Τηλεόραση (Θράκης), συνειδητά δεν έκανα καμία απολύτως αναφορά στον κ. Καραμπέτσο -τον οποίο σέβομαι και τιμώ-, παραμένοντας στο ΔΣ της ΕΟΠΕ μέχρι και την τελευταία μέρα των εκλογών, προσυπογράφοντας κάθε του απόφαση, καθώς πιστεύω πως έχει κάθε δικαίωμα να διοικήσει απερίσπαστος, με τον δικό του τρόπο μέχρι και την τελευταία μέρα της θητείας του.
Αντίθετα, εκείνος με την παρουσία του, σε αντίστοιχες συνεντεύξεις, προσπαθεί τεχνηέντως και με την πρώτη ευκαιρία -χωρίς καν να ερωτηθεί-, να χρησιμοποιήσει το όνομά μου, να καταφερθεί εναντίον μου, προσδοκώντας να με σπιλώσει ηθικά και να μειώσει και υπονομεύσει την προσωπικότητά μου.
Αντιλαμβάνομαι την ανησυχία του, καθώς τα μηνύματα που λαμβάνει από τα σωματεία δεν είναι αυτά που περίμενε. Οι άνθρωποι που υπηρετούν το άθλημα που αγαπάμε αντιλαμβάνονται πλέον τι συμβαίνει. Αυτό όμως που δεν αντιλαμβάνομαι, είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να τηλεφωνεί ώρες ακατάλληλες, να ξεστομίζει απροκάλυπτα βαριές ύβρεις πεζοδρομιακού χαρακτήρα προς το πρόσωπό μου, να «πιέζει» παράγοντες για να τον ψηφίσουν, να προσπαθεί να αμαυρώσει την υπόληψή μου και να διαδίδει δημοσίως μυθεύματα, τα οποία μειώνουν εκείνον που τα εκτοξεύει και όχι αυτόν για τον οποίον απευθύνονται.
Παραμένω προσηλωμένος στο έργο μου, που δεν είναι άλλο από την αντιστροφή της καθοδικής πορείας του Βόλεϊ, μια καθοδικής πορείας που είναι οικονομική – οργανωτική, αλλά πρωτίστως ΗΘΙΚΗ, η οποία αν δεν σταματήσει εδώ, θα είναι πολύ αργά για το άθλημά μας.
Θα προσπαθήσω μαζί με τους συνεργάτες μου να φέρω στο Βόλεϊ ένα άλλο ήθος, μια άλλη κουλτούρα και συμπεριφορά, περισσότερο ουσιαστική και περισσότερο αποτελεσματική.
Μαζί με την ομάδα μου, καταθέσαμε τις θέσεις μας, τις προτάσεις μας, το πρόγραμμά μας, μα περισσότερο από όλα καταθέτουμε το ήθος και το πάθος που μας διακρίνει για ένα καλύτερο αύριο στο άθλημά μας.
Την επόμενη μέρα, θα τους αγκαλιάσουμε όλους, θα τους δείξουμε πως δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε, θα τους δείξουμε ποιος είναι ο στόχος και το όραμά μας, που δεν είναι τίποτε άλλο από το μέλλον και το καλό του αθλήματος. Θα δουλέψουμε σκληρά και γι’ αυτό θα κερδίσουμε.
Από την πρώτη στιγμή, που αποφάσισα να κατέβω τις εκλογές, βρήκα κλειστό κάθε δίαυλο επικοινωνίας με τα μέσα ενημέρωσης που ασχολούνται με το Βόλεϊ.  Παρ’ όλα αυτά και παρά το γεγονός ότι μέχρι χθες με όλους αυτούς ήμασταν φίλοι δεν καταφέρθηκα εναντίον κανενός και την επομένη των εκλογών θα είμαστε και πάλι φίλοι.
Το Βόλεϊ είναι ένα άθλημα ευγενές, κάτι το οποίο πιστοποίησα προσωπικά, καθώς μιλώντας με παράγοντες σε όλη την Ελλάδα, εισέπραξα μια ιδιαίτερη ποιότητα από όλους. Αυτό ακριβώς το πολύτιμο περιουσιακό μας στοιχείο είναι χρέος μας να το περιφρουρήσουμε και να το διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού. Με ήθος, αξιοπρέπεια και σεβασμό στον συνομιλητή μας θα οδηγήσουμε και πάλι το Βόλεϊ στην κορυφή των αθλημάτων.
Πολλοί φίλοι μου λένε, βγες, και πες τα με τον ίδιο τρόπο. Μα αν γίνω ίδιος, σε τι θα διαφέρω;
Στο τέλος εμείς θα κερδίσουμε, γιατί όλοι μαζί ενωμένοι κάνουμε τη διαφορά.
Ήρθε η ώρα να αφήσουμε πίσω μας ότι θυμίζει ένα σκοτεινό παρελθόν και να μιλήσουμε την γλώσσα της αλήθειας και της Δημοκρατίας.
Ήρθε ή ώρα να μιλήσουμε από την πρώτη μέρα για Βόλεϊ, για την οικονομική θέση της Ομοσπονδίας, για την ανάπτυξη, όλοι μαζί, θα είστε δίπλα μου, θα είστε μέρος σε αυτό το κοινό όραμα.
Δεν ενδίδουμε σε κανένα εκβιασμό, κοιτάμε μόνο μπροστά, κοιτάμε το μέλλον και το καλό του αθλήματος.
Σας ευχαριστώ για την εκτίμηση που έχω εισπράξει μέχρι σήμερα, να είστε βέβαιοι ότι σε περίπτωση που εκλεγώ θα καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια να φανώ αντάξιος των προσδοκιών σας!
Έχω τη γνώση, την πείρα και την επιστημονική κατάρτιση, να οδηγήσω με ήθος, το Βόλεϊ Ψηλά!
Τάσος Πασπάλας
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου