Διάφορα

  ΛΙΜΠΕΡΟ ΒΟΛΕΙ  LIBERO  VOLLEY

LIBERO VOLLEY🇬🇷 Ειδήσεις,Αγώνες,Αποτελέσματα,Βαθμολογίες

Και η Ηλέκτρα Αντωνοπούλου – Πανάγου, υποψήφια με τον συνδιασμο του Τάσου Πασπάλα, "ΒΟΛΕΙ ΨΗΛΑ"!


Τον (17) δέκατο έβδομο υποψήφιο του, ανακοίνωσε  ο συνδυασμός του Τάσου Πασπάλα "ΒΟΛΕΙ ΨΗΛΑ"

Ηλέκτρα Αντωνοπούλου – Πανάγου
Αθλητική Ένωση Αγ. Παρασκυεής

Βιογραφικό Σημείωμα

Ζω με την οικογένεια μου στην Αγία Παρασκευή και είμαι μητέρα τριών παιδιών.
Είμαι πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών & Δημόσιας Διοίκησης της Νομικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Διετέλεσα Πρόεδρος του Νομικού Προσώπου των ΠΑΙΣΔΑΠ από τον Σεπτέμβριο του 2019 μέχρι τον Ιούλιο του 2021.
Διετέλεσα μέλος του Δ.Σ. του Π.Α.Ο.Δ.Α.Π. (Πολιτιστικός και Αθλητικός Οργανισμός Αγίας Παρασκευής) επί σειρά ετών και υπεύθυνη των Εργαστηρίων Τέχνης του Δήμου.
Είμαι μέλος του Δ.Σ. της ΑΕΑΠ του σωματείου βόλλεϋ Αγ. Παρασκευής.
Επί σειρά ετών ήμουν Γενική Γραμματέας του Δ.Σ. της ΑΕΑΠ (Αθλητική Ένωση Αγ. Παρασκευής) και ως μέλος του τωρινού Δ.Σ. είμαι υπεύθυνη έφορος της ανδρικής ομάδας και των αναπτυξιακών τμημάτων των αγοριών.
Διετέλεσα μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης Σωματείων Πετοσφαίρισης Αθήνας & Ανατολικής Αττικής (Ε.Σ.Π.Α.Α.Α.) κατά το διάστημα 2015-2019.
Διετέλεσα μέλος της Επιτροπής Ανάπτυξης και Κλιμακίων της ΕΣΠΑΑΑ το διάστημα 2019-2023.
Είμαι Πρόεδρος στον Εξωραϊστικό Σύλλογο «ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ» Αγίας Παρασκευής.
Είμαι Γενική Γραμματέας της Ομοσπονδίας Θεσσαλικών Σωματείων η «Πανθεσσαλική Στέγη»


Άρθρα μου σχετικά με θέματα που αφορούν στο βόλλεϋ και τον σωματειακό αθλητισμό αλλά και γενικότερου ενδιαφέροντος, έχουν δημοσιευθεί σε αρκετά ειδησεογραφικά και μή, sites.



Προσωπικό Μήνυμα



Ανταποκρινόμενη στην πρόταση του Τάσου Πασπάλα είμαι υποψήφια με το ψηφοδέλτιο «ΒΟΛΛΕΥ ΨΗΛΑ», γιατί είμαι βέβαιη ότι ήρθε η ώρα για μιά πραγματική ανανέωση στο χώρο του βόλλεϋ.

Οι απόψεις και οι θέσεις του Τάσου Πασπάλα θεωρώ ότι θα βοηθήσουν ώστε το αγαπημένο μας άθλημα να ανέβει ψηλά, εκεί που του αξίζει και να ξανακερδίσει τις καρδιές και την αγάπη του κόσμου. Ιδιαίτερος στόχος μας αλλά και προσωπικός μου στόχος, είναι το ανδρικό βολλεϋ να αναδειχθεί και να του δοθεί η προσοχή που του αξίζει.

Το βόλλεϋ έχει χαρίσει υπέροχες στιγμές, όχι μόνο σε όσους ασχολούνται με το άθλημα αλλά και σε ολοκληρη την ελληνική κοινωνία και είναι καιρός να βρεθεί και πάλι ψηλά.

Είμαι βέβαιη ότι ο Τάσος Πασπάλας έχει αυτό το όραμα και θα παλέψει γι αυτό. Θεωρώ ότι το ελάχιστο που μπορώ να προσφέρω, είναι να βοηθήσω να γίνει πραγματικότητα.

Πάμε όλοι μαζί, να φέρουμε το ΒΟΛΛΕΫ ΨΗΛΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου