Διάφορα

  ΛΙΜΠΕΡΟ ΒΟΛΕΙ  LIBERO  VOLLEY

LIBERO VOLLEY🇬🇷 Ειδήσεις,Αγώνες,Αποτελέσματα,Βαθμολογίες

Δεν φταίω εγώ, "με έβαλαν στον πάγο"!


Επειδή έγινα δέκτης αρκετών διαμαρτυριών, ως υπεύθυνος ανάπτυξης, από προπονητές σχετικά με το σύστημα διεξαγωγής του φετινού πρωταθλήματος κορασίδων της ΕΠΕΣΘ,  να ενημερώσω ότι αν και τα τελευταια δυο χρόνια ζητούσαν τις απόψεις μου, άσχετα αν τις λάμβαναν υπ όψιν, φέτος δεν  με ενημέρωσαν, όπως και απέχω  χωρίς τη θέληση μου από την επιλογή του  προγράμματος  ανίχνευσης και καταγραφής αθλητών και αθλητριών  γεννημένων τα έτη 2010 και 2011.
Ο λόγος, όπως μου ανακοίνωσαν κατ ιδίαν, ο πρόεδρος και Γ.Γ. της Ένωσης, η ανάμειξή μου στα εκλογικά της ΕΟΠΕ!
Στην ερώτηση μου αν έχουν πάρει απόφαση ως Δ.Σ. για την απομάκρυνση, ή την αποπομπή μου από την θέση του υπευθύνου ανάπτυξης της ΕΠΕΣΘ, η απάντηση ήταν "όχι... απλώς είσαι στον πάγο"!

Να υπενθυμίσω ότι πριν από τρία χρόνια, όταν πρωτοστατούσα  για να βγει η σημερινή διοίκηση της Ένωσης, η προηγούμενη διοίκηση (Ντινόπουλου - Διονά) δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα και επιτελούσα το έργο μου έως τις εκλογές!
Δηλαδή τι φοβούνται και δεν ανακοινώνουν και επίσημα την αποπομπή μου από την ΕΠΕΣΘ;
Τι περιμένουν;
Να κερδίσει τις εκλογές ο νυν πρόεδρος της ΕΟΠΕ που υποστηρίζουν και να με επαναφέρουν;  
Υπάρχει τέτοια περίπτωση;
Για κορόιδα ψάχνουν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου