Διάφορα

  ΛΙΜΠΕΡΟ ΒΟΛΕΙ  LIBERO  VOLLEY

LIBERO VOLLEY🇬🇷 Ειδήσεις,Αγώνες,Αποτελέσματα,Βαθμολογίες

Post Top Ad

2024-06-27

Στο πλευρό του Τάσου Πασπάλα, η Ελένη Ζέτου!


Παρακολουθώντας ανήσυχη από καιρό τις εξελίξεις στο άθλημά μας και ενώ δήλωσα ότι δεν θα ασχοληθώ ξανά, πικραμένη από την τελευταία μου ενασχόληση με τα κοινά του αθλήματος (Αντιπρόεδρος το 2008, γιατί είχαμε δουλέψει πολύ σκληρά με την ομάδα μου-Ανάπτυξης, αλλά δεν αναγνωρίστηκε τίποτε), επίσης με την πεποίθηση ότι τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά στο άθλημά μας και ενόψει των επικείμενων εκλογών της Ομοσπονδίας, δέχτηκα μια πρόταση συνεργασίας από έναν νέο άνθρωπο στο χώρο του αθλήματος, τον Τάσο Πασπάλα.
Η όλη επικοινωνία μαζί του μου έδωσε την εντύπωση πως αυτός ο άνθρωπος φέρνει μαζί του κάτι καινούργιο, κάτι διαφορετικό, έχει ένα όραμα για το άθλημα μας.
Το ήθος του, το πάθος του, μου έδωσαν την εντύπωση και την ελπίδα πως ήρθε η ώρα να δώσουμε χώρο σε αυτόν τον νέο άνθρωπο και σίγουρα κάτι καλό θα συμβεί. Τον ευχαριστώ πολύ, αλλά δεν αποδέχτηκα την πρόταση του να ενταχθώ στο συνδυασμό του, αλλά του υποσχέθηκα πως θα σταθώ στο πλευρό του με όλες μου τις γνώσεις και τις δυνάμεις, να βοηθήσω για να προχωρήσει το άθλημά μας μπροστά.
Είμαι βέβαιη ότι αυτούς τους ανθρώπους χρειάζεται το άθλημα και την βοήθεια όλων μας, για να ξεπεράσει τις δυσκολίες και να πάει μπροστά σε όλα τα επίπεδα, ανάπτυξη, πρωταθλήματα, εθνικές ομάδες, προβολή στα ΜΜΕ, κλπ.
Αγαπητέ Τάσο, φρόντισε να σε γνωρίσει ο κόσμος τους Βόλεϊ όπως σε γνώρισα και εγώ, με τις γνώσεις σου, τη δύναμη και το πάθος που σε διακατέχει, είμαι σίγουρη πως θα τους φέρεις όλους κοντά σου και θα γίνουν και πάλι σπουδαία πράγματα στο όμορφο άθλημά μας.
Καλή σου επιτυχία!

Dr Ελένη Ζέτου, Καθηγήτρια ΤΕΦΑΑ, Δ.Π.Θ.
Προπονήτρια Βόλεϊ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Responsive Ads

Post Top Ad

Responsive Ads