Διάφορα

  ΛΙΜΠΕΡΟ ΒΟΛΕΙ  LIBERO  VOLLEY

LIBERO VOLLEY🇬🇷 Ειδήσεις,Αγώνες,Αποτελέσματα,Βαθμολογίες

Post Top Ad

2024-04-06

Μαρία Καλουδιώτη: "Θα αγωνιστώ για να υπάρχει πληροφόρηση, ενημέρωση, σύνθεση απόψεων, διάχυση και προβολή του αθλήματος."


Η Μαρία Καλουδιώτη μας δηλωσε για την εκλογή της στο Δ.Σ. της ΕΟΠΕ:
Συναισθάνομαι  την ευθύνη που απορρέει από τη συμμετοχή μου στο Δ.Σ Ε.Ο.ΠΕ, σε  εποχή που το άθλημα μας έχει ανάγκη στήριξης από όλους και όλες.
Είναι ευθύνη απέναντι στην Περιφέρεια, την Ανάπτυξη, τα Μικρά σωματεία, για τα οποία   προτίθεμαι να υποβάλλω τεκμηριωμένες προτάσεις. Θα αγωνιστώ για να υπάρχει πληροφόρηση, ενημέρωση, σύνθεση απόψεων, διάχυση και προβολή του αθλήματος.     
Έχω χρέος σε όσους με τίμησαν και συνέβαλαν στην εκλογή μου, στα Σωματεία που αγωνίζονται και παράγουν, στην αθλούμενη νεολαία και τις Εθνικές Ομάδες.
Η συμμετοχή μου σε θέσεις ευθύνης για χρόνια (Αυτοδιοίκηση, Διεύθυνση Σχολείου, Πρόεδρος Σωματείου, Πρόεδρος ΕΑΚΗ  κ.λ.π) αποδεικνύουν εμπράκτως την υπόσχεση μου.

Μαρία Καλουδιώτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Responsive Ads

Post Top Ad

Responsive Ads