Διάφορα

  ΛΙΜΠΕΡΟ ΒΟΛΕΙ  LIBERO  VOLLEY

LIBERO VOLLEY🇬🇷 Ειδήσεις,Αγώνες,Αποτελέσματα,Βαθμολογίες

Post Top Ad

2023-08-17

Άννα Σπανού: Προσωπικά έχω πολύ καλό προαίσθημα για την πρόκριση μας στην επόμενη φάση.


Αν υπάρχει ένα πρόσωπο στην αποστολή της Εθνικής ομάδας που είχε πολλούς λόγους για να πανηγυρίζει όχι μόνο για την κλήση της στο αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα, αλλά και για ότι συμμετέχουμε στον Γ’ όμιλο του Ευρωβόλεϊ 2023 στο Ντίσελντορφ, αυτό δεν είναι άλλο από την Άννα Σπανού.

Η πολυταξιδεμένη Ελληνίδα ακραία (έχει αγωνιστεί σε Σλοβενία, Ισπανία, Γαλλία, Ταϋλάνδη και φέτος στη Γερμανία) έχει πολύ στενούς δεσμούς με την πόλη καθώς η μητέρα της  (Άνκε Χένκενχερμ) γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Ντίσελντορφ μέχρι τη στιγμή που γνώρισε τον Άγγελο Σπανό (ο μπαμπάς) και μετακόμισε στην Ελλάδα.

Έτσι λοιπόν η Άννα ουσιαστικά αύριο θα βρεθεί αντιμέτωπη κόντρα στη δεύτερη πατρίδα της σ’ ένα όντως περίεργο ματς…

«Είναι όντως περίεργο το συναίσθημα. Όχι όμως γιατί θα παίξω κόντρα στη Γερμανία που είναι η πατρίδα της μητέρας μου, αλλά κυρίως γιατί θα παίξω σε μια πόλη όπου έχω περάσει όλες μου τις καλοκαιρινές διακοπές ως παιδί… Από νεογέννητο μέχρι τη στιγμή που κλήθηκα στις εθνικές ομάδες, αρχικά στο μπιτς και μετά στη σάλα, καλοκαίρι, Πάσχα και Χριστούγεννα ήμασταν πάντα στο Ντίσελντορφ. Πέρα από περίεργο λοιπόν είναι και πολύ ωραίο το συναίσθημα συν το γεγονός ότι φέτος θα παίξω στη Γερμανία για πρώτη φορά με τη φανέλα της Βίλσμπιμπουργκ».

-Η αντίδραση της μητέρας σου ποια ήταν όταν το έμαθε;
«Έκλεισε αμέσως εισιτήρια για να έρθει και να γίνει ο συνδυασμός της επίσκεψης και της οικογενειακής υποστήριξης από όλους τους Γερμανούς συγγενείς»

Ποια ομάδα θα υποστηρίξουν;
«Την Ελλάδα φυσικά γιατί είμαι εγώ».

-Είναι μια δικαίωση για σένα η παρουσία σου στην αποστολή της Εθνικής στο Ευρωβόλεϊ 2023;
«Ναι και είμαι πολύ χαρούμενη γιατί αγωνίζομαι πολλά χρόνια στο εξωτερικό και χαίρομαι που είμαι μέρος της ομάδας και θα μπορέσω να βοηθήσω»

-Ήταν απωθημένο για σένα το να επιστρέψεις στην Εθνική;
«Απωθημένο δεν θα το έλεγα, αλλά μου έλειπε το  να συμμετάσχω σε μια τόσο μεγάλη διοργάνωση όπως είναι το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα».

-Τι πιστεύεις λοιπόν ότι μπορούμε να πετύχουμε;
«Εγώ πιστεύω ότι μπορεί ως ομάδα με αυτήν τη σύνθεση να μην έχουμε εμπειρία από μεγάλες διοργανώσεις  όπως είναι το Ευρωπαϊκό, αλλά ατομικά η κάθε αθλήτρια έχει κάνει πράγματα στην καριέρα της. Προσωπικά έχω πολύ καλό προαίσθημα για την πρόκριση μας στην επόμενη φάση. Στο βόλεϊ τίποτα δεν είναι απίθανο Έχουμε δουλέψει πάρα πολύ και είμαστε πολύ δεμένες. Είμαστε 14 αθλήτριες, έτοιμες να δώσουμε το 100% όποτε μας ζητηθεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Responsive Ads

Post Top Ad

Responsive Ads