Διάφορα

  ΛΙΜΠΕΡΟ ΒΟΛΕΙ  LIBERO  VOLLEY

LIBERO VOLLEY🇬🇷 Ειδήσεις,Αγώνες,Αποτελέσματα,Βαθμολογίες

Post Top Ad

2023-02-22

Θυμάστε; τον ΠΑΙΚΤΑΡΑ STANLEY του ΗΡΑΚΛΗ τωρα εργάζεται σε επιχειρήσεις δαπέδων


Ο  Stanley  , συμμετείχε στην κατάκτηση 6 από τα 19 χρυσά μετάλλια της εθνικής ομάδας ανδρών των ΗΠΑ : το 2003, το 2005 και το 2007. Πρωτάθλημα NORCECA, Κύπελλο Αμερικής 2007, Θερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες 2008 και Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIVB 2008.

Σε μια συνέντευξη στο sport.business-gazeta.ru , ο Stanley αποκάλυψε τι κάνει για τα προς το ζην αφού τελείωσε την επαγγελματική του καριέρα στο βόλεϊ, η οποία σημαδεύτηκε με τρία βραβεία MVP: στο Πρωτάθλημα NORCECA του 2003, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2008 και στο Champions League του 2008 στο CEV. .


«Σηκώνομαι νωρίς το πρωί, κάνω ασκήσεις και πηγαίνω στη δουλειά. Βοηθάω τους συγγενείς μου με την επιχείρησή τους να τοποθετούν επενδύσεις δαπέδου – από χαλιά μέχρι ξύλινα πατώματα. Μετά τη δουλειά, επιστρέφω σπίτι στη γυναίκα μου και τις δύο κόρες μου. Τίποτα ασυνήθιστο. Ζούμε  στο νησί Oahu. Ήμασταν πολύ τυχεροί με αυτό το σπίτι», είπε ο Stanley , ο οποίος επέστρεψε για να ζήσει στη Χαβάη, η οποία είναι η πολιτεία όπου γεννήθηκε.


«Ο πατριός μου –τώρα είναι χωρισμένος από τη μητέρα μου– ήταν στο Σιάτλ και εργαζόταν στην επιχείρηση που είχε σχέση με τον καθαρισμό χαλιών. Στη συνέχεια μετακόμισε στη Χαβάη και συνέχισε να ασχολείται με τη δική του επιχείρηση. Σταδιακά, πέρασε από τον καθαρισμό των δαπέδων στην τοποθέτησή τους. Σε αυτή την εταιρεία εργάζεται και η αδερφή μου. Δεν ήμουν σπίτι για 17 χρόνια, οπότε σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραίο να βοηθήσω την οικογένεια. Αυτό είναι σαφώς καλύτερο από το να πηγαίνω στην εταιρεία όπου δεν γνωρίζω κανέναν», εξήγησε ο Stanley γιατί επέλεξε να κάνει την τρέχουσα δουλειά του, αλλά παραδέχτηκε ότι δεν το απολαμβάνει πολύ:


«Όχι πραγματικά. Αν υπήρχε ευκαιρία, θα έπαιζα βόλεϊ μέχρι να πεθάνω. Αλλά το σώμα μου ξεκαθάρισε ότι αυτό δεν θα λειτουργήσει. Τώρα είναι πολύ δύσκολο για μένα να παρακολουθήσω έναν αγώνα βόλεϊ – θέλω αμέσως να βγω στο γήπεδο. Είναι πολύ δύσκολο να δεχτώ ότι δεν μπορώ να κάνω αυτό που έκανα προηγουμένως με ευκολία. Είναι απλά απαίσιο. Όταν υπέγραψα συμβόλαιο με τη Λοκομοτίβ, τραυματίστηκα στο γόνατό μου και η ζημιά ήταν σοβαρή. Τώρα δεν μπορώ να πηδήξω. Πιο συγκεκριμένα, μπορώ να κάνω ένα κανονικό άλμα, αλλά όχι αυτό που απαιτείται στο βόλεϊ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Responsive Ads

Post Top Ad

Responsive Ads