Σήμερα έφτασε στην Ελλάδα και ο δεύτερος ξένος παίχτης μας Joselo Nazareno.
Από το αεροδρόμιο της Αθηνάς τον παρέλαβε ο έφορος της ομάδας μας Μάνος Kοροντζης και πρόκειται να ενσωματωθεί άμεσα με την υπόλοιπη ομάδα στην προετοιμασία της.
Κατά την άφιξη του ο διαγώνιος από το Εκουαδόρ δήλωσε
Η Ελλάδα και ο Κερκης Μαραθοκαμπου μου κέντρισε το ενδιαφέρον, θα βάλω τα δυνατά μου ώστε να πετύχουμε όλους τους στόχους που η ομάδα έχει θέσει αυτήν την χρονιά και ανυπομονώ να αγωνιστώ μπροστά στο φιλάθλους μας και την Σάμο!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου