Εκτός συνέχειας ευρωπαϊκού πρωταθλήματος μένει η Εθνική μετά την απώλεια 2 σετ (χάνει 2-1 σετ) από την Πορτογαλία που παίρνει το εισιτήριο για τις 16 καλύτερες ομάδες της διοργάνωσης. Η Εθνική ήθελε μόνο νίκη 3-0 ή 3-1 σετ για προκρινόταν. Περισσότερα σε λίγο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου