Διάφορα

  ΛΙΜΠΕΡΟ ΒΟΛΕΙ  LIBERO  VOLLEY

LIBERO VOLLEY🇬🇷 Ειδήσεις,Αγώνες,Αποτελέσματα,Βαθμολογίες

Άγγελος Κυριακίδης: Το άθλημα μας λειτουργεί στον “αυτόματο πιλότο”!


Ως ενεργό μέλος της αθλητικής κοινότητας για πολλά χρόνια και ως πρώην μέλος τού Δ.Σ της Ε.Ο.ΠΕ, παρατηρώντας τα τεκταινόμενα, μπορώ να καταθέσω με σιγουριά ότι το βόλεϊ παρουσιάζει σημεία αδυναμίας και αδράνειας σε κάποιους ζωτικούς τομείς.
Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχει σχέδιο για το σύνολο του αθλήματος και δυστυχώς το άθλημα μας λειτουργεί στον “αυτόματο πιλότο”.
Στο βωμό της “αναγκαίας” οικονομικής εξυγίανσης το άθλημα μας απορροφήθηκε στη δίνη της εσωστρέφειας και δυστυχώς το κύτταρο του αθλητισμού, που είναι το σωματείο, απομονώθηκε και προς απογοήτευση όλων μας διατηρείται στο περιθώριο.
Η διαχρονική εμπειρία μου στον χώρο του αθλητισμού σε καίριες θέσεις είτε ως αθλητής, προπονητής αλλά πρωτίστως ως Διοικητικό Στέλεχος της Ομοσπονδίας, της Οργανωτικής Επιτροπής του «ΑΘΗΝΑ 2004» (Διευθυντής Τεχνικών Λειτουργιών) και του Δήμου Νέας Ερυθραίας (Υπεύθυνος Αθλητικών Εγκαταστάσεων), μου έχει προσφέρει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να συμμετέχω στην προσπάθεια βελτίωσης και εκσυγχρονισμού της Ομοσπονδίας μας.
Πιστεύω ακράδαντα ότι το μέλλον του αθλήματος μας εξαρτάται από την ενεργή και υπεύθυνη συμμετοχή ΟΛΩΝ μας. Έχω την πεποίθηση ότι μπορώ να συνεισφέρω ουσιαστικά στην ανάπτυξη και προώθηση του αθλήματος που όλοι αγαπάμε.
Οι βασικοί στόχοι μου, εφόσον εκλεγώ, περιλαμβάνουν:
►Ανάπτυξη και προώθηση του Αθλήματος μέσω καινοτόμων ιδεών, που θα προσελκύσουν νέους αθλητές/αθλήτριες και θα ενισχύσουν τη συμμετοχή των νέων, δίνοντας κίνητρα στα Σωματεία που εμπράκτως κάθε χρόνο συμμετέχουν με ομάδες στα Αναπτυξιακά πρωταθλήματα.
►Διαφάνεια και λογοδοσία από την Διοίκηση της Ομοσπονδίας, διασφαλίζοντας ότι οι αποφάσεις που θα λαμβάνονται με γνώμονα το κοινό καλό και την πρόοδο του αθλήματος τελικά θα υλοποιούνται.
►Συνεργασία με άλλους φορείς, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, για την ενίσχυση της παρουσίας της χώρας μας σε σημαντικές αθλητικές διοργανώσεις.
►Ρήξη με την κατεστημένη νοοτροπία που επικρατεί διαχρονικά στο άθλημα μας.
►Συμμετοχή των Συλλόγων και σεβασμό στις ιδέες τους, με στόχο τις τελικές αποφάσεις που θα καθορίζουν το μέλλον του αθλήματος.
Με την παρούσα επιστολή, θα ήθελα να ανακοινώσω επίσημα την υποψηφιότητά μου στις επερχόμενες εκλογές με το ΒΟΛΕΪ ΨΗΛΑ t.ly/0hG5p , τον Τάσο Πασπάλα t.ly/Xp_uz και τα Στελέχη του t.ly/OUTl- , με τους οποίους ταυτίζομαι στην φιλοσοφία και τις Προτάσεις t.ly/sZks- , αποδεχόμενος τη τιμητική πρόταση του να συμμετάσχω στις προσεχείς αρχαιρεσίες της Ε.Ο.ΠΕ.
Ως ενεργό μέλος της αθλητικής κοινότητας για πολλά χρόνια, έχω την πεποίθηση ότι μπορώ να συνεισφέρω ουσιαστικά στην ανάπτυξη και προώθηση του αθλήματος που όλοι αγαπάμε.
Σκοπός μου είναι να εργαστώ με όλες μου τις δυνάμεις για την ενίσχυση του Ελληνικού Βόλεϊ.
Είμαι έτοιμος να ακούσω τις προτάσεις και τις ιδέες όλων σας και να συνεργαστούμε αρμονικά για το κοινό καλό. Ελπίζω να έχω την τιμή να με εμπιστευθείτε με την ψήφο σας, ώστε να υλοποιήσουμε μαζί ένα καλύτερο μέλλον για το αγαπημένο μας Βόλεϊ.
Άγγελος Κυριακίδης t.ly/UW8CB
Πρόεδρος Δ.Ε. Πανερυθραϊκού Α.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου