Διάφορα

  ΛΙΜΠΕΡΟ ΒΟΛΕΙ  LIBERO  VOLLEY

LIBERO VOLLEY🇬🇷 Ειδήσεις,Αγώνες,Αποτελέσματα,Βαθμολογίες

Στηρίζει Τάσο Πασπάλα, ο Γιάννης Φάκας. "Να βγάλει το βόλεϊ από την αδικαιολόγητη στασιμότητα που βρίσκεται"!


Την στήριξή του στον Τάσο Πασπάλα, ως υποψήφιο πρόεδρο για την ΕΟΠΕ, δήλωσε στη σελίδα του στο f/b ο πρώην διεθνής αθλητής, Γιάννης Φάκας.

Φίλες και φίλοι του volley,
Το επόμενο χρονικό διάστημα έχουμε στην Ομοσπονδία μας εκλογές, οι οποίες θα καθορίσουν την πορεία του αθλήματος -το οποίο αυτή τη χρονική στιγμή δοκιμάζεται- για τα επόμενα 4 χρόνια.
Φίλες και φίλοι, θα μπορούσα να κάτσω σπίτι μου αμέτοχος, κρατώντας το στόμα μου κλειστό ώστε να είμαι αρεστός σε όλους. Έχω όμως υποχρέωση στο άθλημα που αγάπησα, που από παιδί υπηρέτησα, που μου έδωσε αξέχαστες χαρές και σημάδεψε βαθιά τη ζωή και τη καριέρα μου. Για όλους αυτούς τους λόγους, οφείλω, κάθε φορά που βλέπω το άθλημα να δοκιμάζεται, να βγαίνω μπροστά και να παίρνω ανοιχτά θέση. Μέχρι αυτή τη στιγμή, έχουν τεθεί προς διερεύνηση δύο υποψηφιότητες, από τις οποίες σε λίγο καιρό θα κληθούμε να επιλέξουμε τη μια. Ερχόμενος σε επικοινωνία με τον κ. Τάσο Πασπάλα, διαπίστωσα πως έχω να κάνω με έναν άνθρωπο σοβαρό και συγκροτημένο. Ακούγοντας τις θέσεις και τις απόψεις του και λαμβάνοντας υπόψη μου την πολυετή εμπειρία του στον ιδιωτικό τομέα, αλλά και στον χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης, θεωρώ πως είναι το πλέον κατάλληλο πρόσωπο για να αναλάβει αυτή τη χρονική στιγμή την προεδρία της Ομοσπονδίας και με την βοήθεια όλων μας να βγάλει το βόλεϊ από την αδικαιολόγητη στασιμότητα που βρίσκεται και να το οδηγήσει στην επόμενη μέρα.
Εύχομαι στον κ. Πασπάλα και την ομάδα του, καλή δύναμη και καλή επιτυχία.


     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου