Διάφορα

  ΛΙΜΠΕΡΟ ΒΟΛΕΙ  LIBERO  VOLLEY

LIBERO VOLLEY🇬🇷 Ειδήσεις,Αγώνες,Αποτελέσματα,Βαθμολογίες

Μεταγραφές ανόδου ο ΑΟ Σκοπέλου!


Μπορεί να μην το ισχυρίζονται επίσημα, αλλά οι μέχρι στιγμής ανανεώσεις και μεταγραφές δείχνουν ότι ο  ΑΟ Σκοπέλου  έχει βάλει στόχο την άνοδο στην Α2 Εθνική Γυναικών!
Μετά τις ανανεώσεις των έμπειρων Ειρήνης Παπαστεφάνου και Χριστίνας Σωτηρίου, σήμερα η ομάδα της Σκοπέλου ανακοίνωσε και την απόκτηση της Γιώτας Δαμιανίδου!
 Η  28χρονη ακραία  που τα προηγούμενα χρόνια έχει αγωνιστεί σε Ηρακλή, Νέα Βύσσα,  Νέα Γενεά και Ε.Ο Σταυρούπολης  θα αγωνιστεί την ερχόμενη χρόνια στη Σκόπελο!
Ο ΑΟ ΣΚΟΠΕΛΟΥ καλωσορίζει την Γιώτα και της εύχεται υγεία και πολλές επιτυχίες!

Η αθλήτρια με αφορμή την έναρξη της συνεργασίας με το σύλλογο μας δήλωσε:"Είναι χαρά μου που θα αγωνιστώ στην ομάδα της Σκοπέλου την επόμενη σεζόν . Ευχαριστώ πολύ την διοίκηση κ τον προπονητή για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπο μου . Έτσι και  εγώ με τη σειρά μου θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό ώστε να πετύχει η ομάδα τους στόχους που έχει θέσει . Καλή χρονιά με υγεία σε όλες  τις αθλήτριες κ χωρίς τραυματισμούς"!
.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου