ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ ΕΔΩ!
Οι «κιτρινόμαυρες» έκαναν το «3 στα 3» στο Final 4 και χωρίς να έχουν γνωρίσει ήττα και στην κανονική περίοδο. Τα κορίτσια της Άντζυ Τρύψια ήταν ανώτερα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και έφτασαν δίκαια στον τίτλο.
Ο ΑΡΗΣ ξεκίνησε δυνατά στο πρώτο σετ και έφτασε στο +5 (14-19). Ο ΠΑΟΚ έκανε την αντεπίθεσή του και μείωσε σε 17-19, όμως οι «κιτρινόμαυρες» κράτησαν ένα προβάδισμα 2-3 (20-23) πόντων και πήραν το πρώτο σετ με 21-25.
Ο αντίπαλος ξεκίνησε καλύτερα στο δεύτερο σετ και προηγήθηκε με 5-2. Ο ΑΡΗΣ αντέδρασε άμεσα, ισοφάρισε σε 6-6 και πέρασε με 7-8. Οι εναλλαγές στο σκορ ήταν συνεχείς και το σκορ έφτασε στο 14-14. Οι «κιτρινόμαυρες» πήραν εκ νέου το προβάδισμα με 15-17 και 16-19. Με κρίσιμο μπλοκ η Νταφοπούλου έκανε το 19-23 και ο ΑΡΗΣ πήρε το σετ με 20-25, κάνοντας το 0-2.
Ο ΑΡΗΣ προηγήθηκε με 0-2 και 3-5 στο τρίτο σετ. Ο ΠΑΟΚ πέρασε με 11-10, αλλά οι «κιτρινόμαυρες» πήραν εκ νέου το προβάδισμα (14-16) και αύξησαν τη διαφορά σε 18-21. Ο αντίπαλος μείωσε σε 20-21, αλλά ο ΑΡΗΣ δεν ξανάχασε πόντο και με το 20-25 έκανε το 0-3, κατακτώντας τον τίτλο.
Τα σετ: 21-25, 20-25, 20-25.
MVP αναδείχθηκε μετά από ψηφοφορία των προπονητών η πασαδόρος του Άρη, Ευαγγελία Τάνη.
Άρης (Τρύψια): Τάνη, Λαμπριανίδου, Σωτηράκογλου, Νταφοπούλου, Πιτσιγκώνη, Χωριάτη, λ Καμπούρη, Φετφσατσίδη, Ίγγιλη.
ΠΑΟΚ (Τερζής): Γαργάλα, Ματανάκη, Χατζέλια, Μπακή, Αλεξίου, Μεροδουλάκη, λ Παπαδοπούλου.
Διαιτητές: Μαυρίδης, Κουκουμάκας, Τερζή.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου