Είπαμε πως το βράδυ της Δευτέρας πραγματοποιήθηκε η κλήρωση του πρωταθλήματος του, παρουσία και του προέδρου της Ομοσπονδίας, Γιώργου Καραμπέτσου. Επίσης στην επίσημη εκδήλωση που έγινε, ήταν και ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης.ΕΠΕΙΔΗ οοοολοι δεν μπορεί να είναι ελεγχόμενοι στην ιστορία ...όποιος εκφράζει την ταπεινή αποψή του ,δηλαδή λέει αυτά που βλέπει εναι και ....Βλάκας και τον πρόεδρο ....
Ο "ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ" συνεχίζεται ..
ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου