Δυστυχώς φαίνεται πως μπορεί να πάει ακόμη πιο χαμηλά η εθνική Ελλάδας στο βόλεϊ.Ως πότε; Όσο ο Γιώργος Καραμπέτσος διατηρεί στον πάγκο της τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου