Διάφορα

  ΛΙΜΠΕΡΟ ΒΟΛΕΙ  LIBERO  VOLLEY

LIBERO VOLLEY🇬🇷 Ειδήσεις,Αγώνες,Αποτελέσματα,Βαθμολογίες

Post Top Ad

2021-09-26

«Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα»


 Εμφανώς συγκινημένος ήταν ο Σωτήρης Πανταλέων μετά την απόσυρση της φανέλας του από τον ερασιτέχνη Παναθηναϊκό.
Ο εμβληματικός αρχηγός του ανδρικού βόλεϊ σημείωσε : «Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα ότι θα έβλεπα τη φανέλα μου σε αυτό το γήπεδο. Ευχαριστώ τη διοίκηση που μου έδωσε την ευκαιρία να συνεχίσω να είμαι μέσα στον οργανισμό να παλέυω για τίτλους και για νίκες. Να συνεχίσουμε να έχουμε χαρές για τον σύλλογο.

Δεν το φανταζόμουν ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα. Το κίνητρό μου και ο λόγους που πήρα ό,τι αποφάσεις πήρα ήταν η αγάπη για τον σύλλογο και η ευγνωμοσύνη για ό,τι μου έχει προσφέρει.

Για μένα είναι η πιο φρέσκια και όμορφη στιγμή όταν κατακτήσαμε πρόσφατα το πρωτάθλημα μετά από πολύ δύσκολες στιγμές».

Για βοήθεια που πρόσφερε στις δύσκολες στιγμές: «Το κίνητρο μου ήταν πάντα η αγάπη για τον σύλλογο. Αποφάσιζα πάντα με βάση το συναίσθημα. Νομίζω ότι αυτό σε οδηγεί σε σωστές αποφάσεις.

Ακόμη και πριν ήμουν στο γήπεδο ποδοσφαίρου, μου έδωσαν συγχαρητήρια ο Μίμης Δομάζος και Αντωνιάδης και ανατρίχιασα Όπως είπα ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα».

Για το νέο του πόστο: «Ασχολούμαι με τις ομάδες. Η πρώτη μας σκέψη είναι ο Παναθηναϊκός. Μόνος μας στόχος είναι οι ομάδες να κατακτούν τίτλους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Responsive Ads

Post Top Ad

Responsive Ads