Αναχώρησε το γυναικείο βόλεϊ για την ΤουρκίαΌπως αναφέρει το κιτρινόμαυρο τμήμα με την σχετική φωτογραφία:“Η ομάδα Βόλεϊ Γυναικών του ΑΡΗ αναχώρησε για το Κουσάντασι της Τουρκίας, όπου θα πάρει μέρος στο Βαλκανικό Κύπελλο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου