Διάφορα

  ΛΙΜΠΕΡΟ ΒΟΛΕΙ  LIBERO  VOLLEY

LIBERO VOLLEY🇬🇷 Ειδήσεις,Αγώνες,Αποτελέσματα,Βαθμολογίες

Post Top Ad

2021-06-03

Ο Ολυμπιακός… τρελαίνει κόσμο με τη μεταγραφή της Βίλμα Σάλας


Η σπουδαία διεθνής Κουβανή ακραία Βίλμα Σάλας είναι το νέο λαμπρό μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, καθώς η διοίκηση της ομάδας ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας τους για την αγωνιστική περίοδο 2021-22.

Η 30χρονη ακραία έχει πλούσιο βιογραφικό καθώς έχει αγωνιστεί σε κορυφαία πρωταθλήματας, όπως αυτά της Τουρκίας, της Ιταλίας και της Πολωνίας. Μαζί με την Μαρί Παράιμπα αναμένεται να αποτελέσουν ένα εκπληκτικό δίδυμο στα άκρα των “ερυθρολεύκων”, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη ποιότητα στο ήδη γεμάτο ρόστερ του Ολυμπιακού.

Να πετύχουμε τους υψηλούς στόχους της ομάδας

Στις πρώτες της δηλώσεις ως αθλήτρια του Ολυμπιακού, η Βίλμα Σάλας ανέφερε στο olympiacossfp.gr τα εξής:«Είμαι πολύ χαρούμενη που θα έχω την ευκαιρία να αγωνιστώ με την ομάδα του Ολυμπιακού. Είμαι σίγουρη ότι θα έχουμε μια καλή σεζόν και θα κάνω το καλύτερο δυνατό για να πετύχω τους υψηλότερους στόχους που θα θέσουμε στην ομάδα. Η Αθήνα είναι μια πολύ όμορφη πόλη, με σπουδαία ιστορία και κύριο χαρακτηριστικό που μοιάζει με την χώρα μου, τον ήλιο! Είμαι ευγνώμων σε όλους όσους εργάστηκαν για να πραγματοποιηθεί η μεταγραφή μου εδώ και φυσικά στον Ολυμπιακό και τους ανθρώπους του. Τα υπόλοιπα θα τα πούμε στο γήπεδο. Μια αγκαλιά για όλους!».

Παρακολουθήστε κορυφαίες στιγμές της Βίλμα Σάλας στο παρακάτω βίντεο:

 


Προηγούμενες ομάδες

2007-2012: Santiago de Cuba (Κούβα)
2014-2015: Rabita Bakou (Αζερμπαϊτζάν)
2015-2016: Çanakkale Belediyespor (Τουρκία)
2016-2018: Halkbank Ankara (Τουρκία)
2018-2019: Cuneo Volley (Iταλία)
2019: Petro Gazz Angels (Φιλιππίνες)
2019-2021: KPS Chemik Police (Πολωνία)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Responsive Ads

Post Top Ad

Responsive Ads